top of page
  • תמונת הסופר/תMatan Richter

הפקת אירוע מסיבת אוזניות בת מצווה

עודכן: 12 במאי 2021

קודם כל אני רוצה להגיד שהגעתי בחששות לאירוע...

לא ידעתי מאיפה מתחילים להפיק בת מצווה לבת שלי נגה שאמורה לחגוג עוד שלושה שבועות.

בשיחה עם מתן הוא הסביר לי לפרטי פרטים את מבנה האירוע מסיבת אוזניות - משלב הקבלת פנים,לטקס הכניסה של הילדה, מסיבת הריקודים עם כל השירים שהולכים היום וכמובן התחרויות ומשחקי החברה שהוא עושה לילדים. אני חייבת לציין שהגעתי אליו קצת אבודה והוא פשוט היה מקסים, קשוב ומקצועי!


הוא בנה לי ערב שיכלול את כל הדברים שיעשו שמח לילדה וישמו אותה במרכז בערב הזה, אם זה בבחירת החברים לתחרויות, מעגל של כל החברים סביבה(מעגל כפיים), ועוד שלל הפעלות בזמן הריקודים. האירוע כלל גם מסיבת אוזניות מגניבה ל40 ילדים והאוזניות הגיעו בצבעים שונים וגם האיכות שלהם הייתה טובה. המסיבה התנהלה באוזניות וכך בעצם לא היה חשש שיגיעו משטרות או שנעשה רעש לשכנים(אנחנו גרים בביניין ולא בבית פרטי)כך שהאופציה לאוזניות הייתה לנו מעולה וגם מיוחדת כיוון שזה היה קונספט מגניב למסיבה וילדים ממש התלהבו ממנה.


מבחינת המשחקים מתן והצוות שלו יודעים להפעיל את הילדים כחלק ממסיבת האוזניות ולהלהיב אותם ולגרום לרחבת הריקודים להישאר חיה.

האירוע שלנו ארך 3 שעות וזה הספיק בידיוק, לא היה צריך יותר ולא פחות.

נגה שלנו מאוד נהנתה וכשחזרה לכיתה המון ילדים מהכיתה סיפרו לה ולהורים כמה שנהנו ובכך ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה לבחור במתן לאירוע הזה.

נכון, המחיר היה קצת גבוה אך במהרה הבנתי שיש תמורה למחיר ולא חושבת שהייתי מוצאת דיג'יי שהוא מפעיל אנרגטי וטוב כמו שמצאתי.

חשוב להדגיש שאת לא המסיבה האחרונה שאנחנו נעשה ואכן עוד נתראה באירועים הבאים!

תודה תודה ושוב תודה! מכל משפחת סימון 😊










5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page