top of page
  • תמונת הסופר/תMatan Richter

המלצה ממסיבת אוזניות למסיבת ילדים מוצלחת

עודכן: 12 במאי 2021

היי, אני בדרך כלל לא מגיבה ורושמת אבל שצריך לפרגן אז צריך!


הזמנתי אירוע דרך "מסיבת הגל השקט" כי רציתי לעשות פעילות לילדים מהכיתה של הבן שלי לכבוד יום הולדת 10 שהיה לו במרץ- וחשבתי על מסיבת אוזניות מגניבה כאירוע. קיבלתי כמה הצעות שהיו פחות או יותר באותן עלויות אבל כאשר שוחחתי עם מתן והצוות הבנתי שהגעתי למקום הנכון - הם הראו לי שהם יודעים בידיוק את העבודה ומה בדרך כלל הולך בגילאים האלו מבחינת סגנון השירים, הפעילויות שעושים לילדים בגיל הזה ומשחקי החברה המומלצים עליהם. גם כשחשבתי שאני יודעת איך אני רוצה שהאירוע יהיה מתן ומאור המליצו לי על דברים נוספים שלא חשבתי עליהן מלכתחילה שאכן שיפרו משמעותית את האירוע כמו- להוציא את כל הכיסאות מהרחבה כדי שאף ילד לא ישב בזמן הריקודים, תחרויות מצחיקות שלא הכרתי ועוד המון הפעלות בזמן הריקודים כמו רכבת, מעגל סביב ילד היומולדת וכ"ו.


מיותר לציין שלקחתי עם החבילה גם אוזניות שהיו מדהימות! הן הגיעו בכמה צבעים ככה שכל ילד או ילדה יכלו לבחור את הצבע שרוצה וגם שהזמנו 25 ילדים, קיבלתי 32 אוזניות ללא עלות נוספת כדי שלא יהיה מצב שיהיה ילד בלי אוזניה. אלה הדברים שגרמו לי לסגור עם החברה. גם מקצועיות וגם שירות ואני שמחה על כך.

מבחינת זמנים קיבלנו אירוע של שעתיים שהיה די והותר והצוות הגיע 45 דק מראש כדי להתמקם ולהכין הכל לפני שהילדים הגיעו אלינו הביתה.


אז אני רוצה להודות לכם על שירות מדהים ועל אירוע סופר מיוחד! תודה רבה ובהחלט עוד נשתמע!





4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page